Thursday 29 November 2012

I'm back

 
lamanya tak menaip di blog ini.. rindu sgt sgt.'kenapa tidak menaip begitu lama wahai kawanku?' maafkan daku wahai sahabatku.sesungguhnya aku sibuk belajar.well,aku kan amik SPM tahun ni. 'hah, SPM camne?' ehh...soalan apa lah korg tanya ni?jangan lah tanya.tapi apa apa pun,aku dah buat yang terbaik. consider all out sudah.sekarang ni aku hanya perlu bertawakal.sekiranya ada rezeki,insya Allah,aku dapat lah apa yang aku target.'hah...berapa target hang?' amboi soalan...jawapannye... tak payah tahu.aku sendiri pun tak tanya target hang bape kan?

oklah, wahai kawan kawan ku.sememangnya banyak benar yang aku ingin kongsikan dan luahkan kepada korg semua.nantikan ya...aku memang nak bercerita sekarang.tapi...aku tak solat Isyak lagi.jadi aku hold dulu cerita cerita aku ini.

ohh...sebelum aku terlupa.kalau tengak aku punya blog sekarang ni, mesti korg ckp begini 
"mak aii...buruk nye"
hehehe...cakap je.aku tak marah..aku sebenarnya sudah membuang design yang sebelum ni.'kenapa?comei ap?'
memang lah comei,tapi aku tidak reti menggunakannya.jadi aku tidak pantas untuknya.aku lebih selesa dengan keadaan blog sekarang ni.aku tahu camne aku nak ubah ubah dia.and this is myself.Auni yang korang tak taw.i'm a lazy girl.dan aku persembahkan profil aku yang sebenar.

ok, after this,insya Allah,if there no any problems,i'll try to update blog hari hari..insya Allah.
seriously,there such a many things that i want to share dengan korang..
berapa lam ke aku tak buka blog erk?
dalam 4 bulan agak nya kan ?
lama giler....
maaf lah,aku ada commitment yang lebih penting daripada menghadap blog ni. 

i got to go...
insya Allah.aku akan update esok.


no more auni derimin,just auni nadzri...

No comments:

Post a Comment

-kenape kamu x nak komen
-komen la
-1 pun cukop
-atas kerelaan sendiri