Sunday 15 July 2012

EASY MATH AT STAR IPOH lah


alhamdulilah berakhir sudah 4 hari aku menuntut ilmu add math di STAR.bermula pada pagi 5.49 pagi hari Sabtu tanggal 7 Julai 2012,aku bangun dari tidur selepas alarm memekak di pagi yang hening.kacau betoi.sudah lupa kan.aku bersiap dgn cute miut nye untuk menuntut ilmu.hati penuh bunga bunga cinta.adehhh...ok lah dipendekkan cite,Sabtu dan Ahad itu aku ke STAR lah.it`s easy right?huh...tak dek tak dek.aku nk cite jugak.pada hari Ahad iaitu pada tanggal 8.7.2012,aku membuat keputusan untuk menegur seorg pelajar STAR.jeng jeng jeng.auni dtg buat muka tak malu...actually dia kawan sekolah rendah aku yang kali terakhir kami bersua muka pada hari terakhir persekolahan tahun 6....consider lama lah kan...sebenarnya aku dah nampak dia dari petang Sabtu lagi.tapi disebabkan aku malu malu harimau jd aku tidak menegurnya lah....tapi aku telah nekad untuk menegurnya jadi hari Ahad lah hari nya.(ayat ape ni)...dan minggu ni(14 dan 15 Julai)lagi sekali aku menjejakkan kaki ke dewan,surau,canteen STAR buat kali terakhir.tapi aku kali ni tidak menegur rakan ku itu dek kerana malu yang tak habis lagi.ohh lupa nama kwn aku tu Hadi...boleh search di Facebook...amboi promote gitu.aku telah menangkap beberapa gambar buat kenang kenanagan.(karangan ke?)mari kita lihat ....
ni toilet..betul betul kan tudung dkt sini lah(aku tahu lah!!!)

 cantik kan???
 muka tak payah tgk.tgk logo tu aje...
 hehehe....kami lah senior yang jahat....


bak kata cikgu Salehun "perjuangan belum tamat"
auni good luck...
thnk u STAR kerana sudi menerima kadatangan kami...
jumpa lagi.........


p/s :dah lama x update post kn?busy giler.dah 1 bulan tak dek cuti.7 day per week.....

auni athirah smile when think bout u

No comments:

Post a Comment

-kenape kamu x nak komen
-komen la
-1 pun cukop
-atas kerelaan sendiri